אילוף כלבים » מאמרים וחדשות » אילוף כלבים בהרצליה

אילוף כלבים בהרצליה

אנשים המחליטים לאמץ כלב, נוטים הרבה פעמים להתלבט בשאלה האם נכון לקחת אותו לאילוף ובאיזה שלב יש לעשות זאת. הם בוחרים לאלף את הכלב, על מנת שהוא יהיה יותר ממושמע, ידע להתנהג יפה יותר כלפי הסביבה, ידע את מקומו בבית וכמובן, ידע לעשות את הצרכים שלו בחוץ, בזמן שמטיילים איתו.

 

כאן, תוכלו למצוא את כל המידע אודות אילוף ובפרט אודות אילוף כלבים בהרצליה. אנחנו מספקים לכם את כל הפרטים שאתם צריכים בנושא, בשביל לבחור מאלף כלבים בצורה נכונה, מסודרת ואחראית.

 

כאמור, אחת ההתלבטויות הקשורות לתחום היא, מתי נכון לקחת כלב למאלף. המטרה היא, שהתהליך לא יתבצע מוקדם מדי ויהיה חסר משמעות, או מאוחר מדי, ואז הכלב כבר לא יוכל להרגיל את עצמו לסט התנהגויות חדש.

 

מתי נכון לקחת את הכלב לאילוף?

 

על פי מומחים רבים, הגיל הנכון לקחת כלב לאילוף הוא אחרי שמונה שבועות. לפני כן הוא צעיר מדי ולכן זה חסר משמעות. שמונה שבועות זה גיל מספיק טוב גם ללמוד את דרכי ההתנהגות שלו אך גם לעזור לו להתחיל לגבש דרכי התנהלות נכונים.

 

כמו כן, זה לא יהיה נכון לקחת את הכלב בשלבים מאוחרים, קרי שהוא כבר כלב מבוגר, מאחר וסביר להניח שהוא יתקשה מאוד ללמוד את התרגילים ועוד יותר מזה, הוא יתקשה מאוד להתרגל אליהם ולקיים אותו. לכן מומלץ לעשות זאת בטווח גילאים סביר.

עוד באותו נושא

מאלפים את הלימודים – על קורסים לאילוף כלבים

מאלפים את הלימודים – על קורסים לאילוף כלבים

מאלפים את הלימודים – על קורסים לאילוף כלביםיש אנשים שזה בא להם טבעי ויש כאלו שזה החלום שלהם. אילוף כלבים זהו משהו שיש ללמוד במקום מסודר –...

חינוך גורים –  ככה מגדלים גור בימינו

חינוך גורים – ככה מגדלים גור בימינו

חינוך גורים יביא לשקט, סדר וכיף הן בתוך הבית והן במהלך הטיול עם הכלב האהוב עליכם והרמוניה זו תשרת אתכם שנים רבות וטובות   חינוך גורים וכן...

אילוף כלבים – בוחרים מורה וחבר לכלב

אילוף כלבים – בוחרים מורה וחבר לכלב

בחירת מאלף כלבים בעל ניסיון יביא לשקט נפשי, בית מסודר וכמובן יעניק לכם ולכלבכם טיולים כיפיים מאי-פעם   בבעלותי כלב לברדור מעורב גדול אשר...