צרכים של הכלב

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #43481
    צרכים של הכלב

    שלום , אני מנסה לגרום לכלב שלי לעשות את צרכיו בגינה באזור מוגדר , אשמח לקבל קצת טיפים על איך לעשות זאת
    תודה מראש , מתן

    #43482
    צרכים במקום ספציפי בגינה

    מתן שלום,

    על מנת ליצור אזור ספציפי בו הכלב יעשה את צרכיו, יש לחזק אותו על כך בכל פעם שעושה ואף לגרום לכך. 

    ראשית, הנח את הצואה של הכלב ואת השתן שלו באזור בו אתה מתכוון שיעשה את צרכיו. אני ממליץ בחום למצוא גלגל ישן וגדול שאין לך בו צורך ולמלא אותו בחול מסוג שונה מזה שיש בגינה (חמרה לדוגמא). תחום לו את האזור כך הדברים יהיו ברורים בהרבה. את השתן אפשר להספיג בנייר סופג ולהניח אותו שם קבור בחול, את גללי הצואה פשוט להרים לחול שבגלגל לאחר שהתייבשו.

    האכל את כלבך בשעות קבועות ובמנות קבועות וקח אותו לטיול באזור הגלגל בלבד, שיריח את הצרכים שלו. ניתן גם להניח צרכים של כלבים אחרים למרות שהדבר יכול לפגוע בכלב שלך מבחינה טריטוריאלית אז עדיף לנסות עם צרכים שלו בלבד בתחילה. לאחר אוכל ושתיה מרובה יהיה לחץ במערכות שלו (שלפוחית השתן, מעיים וכו') משום הנוזלים שכבר נמצאים שם והצואה מהארוחות הקודמות. לאחר שעשה שם, חזק אותו, ווקאלית, פיסית ובסיפוק כלשהו. כלומר, "כלב טוב" או "יופי", בטון גבוה ומעודד, ליטוף גדול מקו הראש ועד קו הזנב וחטיף כלשהו (צ'ופר). 

    חזור על הפעולה במשך מספר ימים בטיולים ולאחר מכן שחרר אותו ללא רצועה לאחר האוכל וצפה במתרחש מתוך הבית על מנת שיידע לעשות זאת לבד. צא החוצה וחזק אותו מאוד כשעשה זאת ללא הרצועה. 

    בהצלחה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך