כלב שמשתין על תיקים

עמוד הבית פורומים פורום אילוף כלבים כלב שמשתין על תיקים

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #43485
    כלב שמשתין על תיקים

    שלום אורי,
    הכלב שלי די ממושמע בדרך כלל.  הבעיה היחידה שלו, כשאני משחררת אותו בפארק או בחוף הים הוא רץ ומשתין על תיקים של אנשים. לא הייתי רוצה למנוע ממנו את החופש במקומות בטוחים.
    אודה על עצתך
    חני

    #43486
    כלב שמבצע צרכים על חפצים

    היי חני,

    משאלתך אני מבין שאת רוצה לשחרר את כלבך בשטחים פתוחים ושלא יבצע צרכיו על חפצים של אנשים אחרים. ראשית אם אינו עושה זאת בבית את צריכה להיות מאושרת ולהבין שבבית את מספר אחד ואת מנהיגת הלהקה. 

    שנית, בנוגע להשתנה על חפצים, עלייך להוליך את הכלב ראשית עם רצועת הולכה רגילה ליד החפצים ולראות האם עושה כך. במידה וכן יש להגיד "לא" או "אסור" או כל מילה שתבחרי קצרה עדיפה ובטון אסטריבי, תקיף ונמוך. מיד לאחר שאמרת את המילה יש לתקן אותו עם הרצועה. תיקון כלומר, משיכה קצרה, חדה וזריזה עם הרצועה. כלומר משיכה ועזיבה מיידית של עשירית שנייה. 

    במידה ולא עושה את צרכיו כי מרגיש כי הוא קרוב אלייך ואת בשליטה, המשיכי לרצועת אילוף ארוכה של 4 מטרים. לאחר מכן של 6 מטרים ולאחר מכן חברי בין הרצועות ל 10 מטרים וחזרי על הפעולה אם בעיית ההתנהגות חוזרת. בעבודה מרחוק אל תגידי את המילה "לא" או מילה אחרת פשוט תקני עם הרצועה. אנחנו לא רוצים שבעיית ההתנהגות תיפתר רק לידך, אם לא תגידי כלום מרחוק יבין שאין הקשר אלייך ותוכלי בעתיד להיות גם רחוקה מאוד.

    באופן עקרוני קל יותר לעבוד עם קולר אלחוטי שמן הסתם יקר יותר, יש קולרים מצפצפים, רוטטים, בעלי ספריי צינטונלה (לימוני) או קולר אלקטרוני. ואז לא צריך רצועת אילוף וגם הכלב לא ירגיש בנוכחותך. בדרך כלל זה נפתר בדרך זו. התיקון מבתצע על ידי הקולר האלחוטי. אם הבעיה תחזור על עצמה כתבי לי כאן. 

    בהצלחה 

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך