גור כלבים "זבלן" ותולעת הפארק

עמוד הבית פורומים פורום אילוף כלבים גור כלבים "זבלן" ותולעת הפארק

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • תגובות
  • #43487
    גור כלבים "זבלן" ותולעת הפארק

    היי אורי,
    שמוליק שלי בן כמעט חצי שנה ועושה רושם שהוא זבלן לא קטן, בכל טיול בחוץ הוא לועס כל מה שנקרה בדרכו. כשאני איתו אני משתדלת למשוך את הרצועה ולהגיד "לא", אך כשאנחנו בגן מאיר הוא משוחרר ואני לא יודעת מה הוא אוכל.

    אני מאוד חוששת מתולעת הפארק, איך אפשר לגרום לא להפסיק לאכול כל דבר שהוא רואה?

    המון תודה, שני

    #43488
    "הזבלן הקטן"

    היי שני,

    שמוליק שלך עוד ילד ואינו מבדיל בין טוב לרע. הוא פשוט יוצא ל"מסעדה" במקום לטיול. זכרי הכלל הוא אוכלים בבית, הולכים בחוץ. תשובתי דומה לזו שעניתי לחני בפוסט הקודם. הרעיון המרכזי הוא לתקן את הכלב כשאת קרובה אליו ואוכל מהרצפה עם הרצועה ולאחר מכן לעבוד מרחוק עם תיקונים עם רצועה או בלי רצועה עם קולר אלחוטי. 

    באכילת מזון את יכולה גם לפזר לו מזון שהוא לא מכיר ואסור לו לאכול כמובן רק מתובל בצורה איך נגיד, לא טעימה. מר או חריף לא מדי, לדוגמא טיפה אחת של טבסקו או מעט מעט סחוג או פלפל שחור טחון. ערכי לו "מסלול מכשולים" עם מזון מר או חריף ועברו לידו, רוב הסיכויים שלא יאכל. האף יעבוד לפני הפה והוא ימנע ממנו אם בכל זאת יאכל רוב הסיכויים שיפלוט זאת החוצה או ינער את הראש או יתעטש. 

    בכל אופן, יקבל חוויה שלילית ממקור החוויה וזה הכי חשוב. את יכולה גם להשתמש ב"שומים" שקונים בחנויות צעצועים ולזרוק ליד המזון, זה עושה פיצוץ, רעש לא גדול כל כך והכי חשוב לא מזיק. יכול להיות שזה יספק אותו אם מספיק פוחד מרעשים. 

    הכי טוב הוא להרגיל אותו שאת בשליטה ובפיקוח גם "כשאת לא באזור". את יכולה להגיד לו "לא" ואז לתקן עם רצועה ובעתיד לאחר שבנית לו התניה פשוט להגיד "לא" והוא כבר יגיד… ok עוד שנייה יש תיקון אז עדיף להקשיב לה. שני יודעת מה היא עושה. 

    למדי את הכלב שהוא אוכל בבית או חטיפים ממך בחוץ רק בפקודה "בתאבון" גם כן יכול לעזור מאוד.

    עדכני אותי, 

    בהצלחה!

    #43489
    תודה

    תודה על התשובה, אני אנסה.
    מבטיחה לעדכן 🙂

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך