להקת כלבים

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #43571
    להקת כלבים

    יש לנו בבית שני כלבי זאב, זכר ונקבה שנמצאים איתנו כבר 7 שנים. לאחרונה הבן חזר לגור בבית והביא איתו את כלב שלו (מעורב). הבת גם היא מגיעה עכשיו לתקופה של כמה חודשים ארוכים כי משפצים לה את הבית ויחד איתה מגיעה גם כלבת הפינצר שלה. יצא שעוד מעט תהיה לנו ממש להקת כלבים בבית. אנחנו גרים במושב ויהיה מקום לכולם אבל אני קצת דואגת ממאבקי טריטוריה, וריבים בין הזכרים על מאבקי שליטה. כל ארבעת הכלבים הם דיי ממושמעים ומחונכים אך בכל זאת, למה עלי לצפות ואיך אפשר למזער נזקים?

    #43572
    להקת כלבים

    כדי להימנע מתקלות וקרבות מיותרים, שאגב עלולים לקרות גם בין שתי נקבות (פינצ'רים ממש לא חסר להם לוחמנות 🙂 ), כדאי להקפיד על כמה דברים:
    אקדים ואומר כי בית במושב באמת מאפשר ליצור פינה אינטימית לכלבים החדשים מבלי לפגוע באורח החיים לו רגילים כלבי הבית הקבועים.
    כדאי מאוד לבנות מכלאה רחבה ונאה מאחרי הבית (בצמוד לבית, כמו חצר נוספת) כדי שיהיה מקום לכלב של הבן ביחד עם הכלבה של הבת שיהיה להם מקום משלהם לשחק בו, להתרוצץ בו ולהנות בו בשעות שאין מי שיעניק להם תשומת לב.
    חצר כזו גם תחצוץ בינם לבין כלבי הבית הקבועים וכך גם כמעט ולא תיפגע שגרת חייהם.
    בנוסף, מומלץ שכל אחד מהאנשים יקח את כלבו/תו לטיול יומיומי עם רצועה. טיול משותף כאשר גם אתם משתתפים בטיול וכל אחד מחזיק בידו את הכלב/ה שלו בצעדה אסרטיבית תוך שמירה על תרגילי משמעת ושליטה על התנהגות מתאימה של הכלבים ביניהם והקפדה שכל כלב ישמור על קשר הדוק עם המוליך שלו.
    אם נוצרים חיכוכים ומתח בין הכלבים, כדאי לרווח ביניהם על מנת ליצור סביבה נוחה לטיולים המשותפים.
    לאחר כשבועיים שלושה, ואולי גם קודם לכן, תוכלו לראות שהכלבים לומדים לקבל את הנוכחות המשותפת של אלה בצד אלה וגם תוכלו לראות ניצנים של בניית יחסי להקה חיוביים ביניהם.
    תמיד תקפידו שיהיה ברור מי קובע בבית מה מותר ומה אסור, תקפידו שלא תיפגע שגרת חייהם והמקום ושעות ההאכלה והשתיה של הכלבים הקבועים בבית, שלא תיפגע שגרת הטיולים שלהם ובעיקר שתשומת הלב אליהם לא תפחת אבל גם לא להציף אותם כ"פיצוי" על פלישת "הזרים".
    מקווה שהצלחתי לעזור, אם יהיו לכם שאלות נוספות אשמח לעזור.
    יוסי סמואל מאלף הכלבים
    האקדמיה הישראלית לכלבנות לשרותכם

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך