כלב היפראקטיבי קורע שטיחים בבית

עמוד הבית פורומים פורום אילוף כלבים כלב היפראקטיבי קורע שטיחים בבית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #43588
    כלב היפראקטיבי קורע שטיחים בבית

    שלום,

    יש לי כלב בן שנתיים, לברדור מעורב עם בוקסר, כנראה גם עם פיטבול והשד יודע עם מה עוד.
    הוא לא תוקפני בכלל, אוהב אנשים וכלבים, אבל שובב מאוד ומתאפיין בהתנהגות היפראקטיבית כבדה – אוהב לשחק במשחקי נשיכות, אוהב לרוץ ולשחק תופסת, קופץ עליי ועל אישתי כשאנחנו חוזרים הביתה, קופץ במקום כשהוא מבקש משהו ויכול גם לקפוץ על אנשים אחרים מהתלהבות ושמחה.
    כשהוא היה קטן הוא היה מחרב כל דבר בבית בערך, מנעליים עד לספות וכבלי חשמל. 
    מאז הוא גדל קצת ופחות נוגע והורס דברים בבית, אבל עדיין כשאנחנו יוצאים מהבית אנחנו סוגרים את הדלתות של כל החדרים כי אנחנו לא סומכים על זה שהוא לא יקרע את השמיכה בחדר השינה למשל. כשהוא נשאר בבית לבד (הוא לא אוהב להישאר לבד בבית), הוא קורע את השמיכות שלו שבמיטה שלו וקורע שטיחים כשמזדמן לו.
    לפני כמה ימים קנינו שטיח חדש לדירה ומאז כל פעם שאנחנו הולכים והוא נשאר לבד, כשאנחנו חוזרים אנחנו מוצאים שהוא היה עסוק בלקרוע את השטיח. אם זה ימשיך ככה כבר לא יישאר שטיח.
    מכיוון שזה קורה כשאנחנו לא בבית, אנחנו לא יכולים לתפוס אותו על חם ולהבהיר לו שמה שהוא עושה זה אסור. וכשאנחנו חוזרים הביתה אחרי שזה קרה הוא כבר לא יבין על מה הצעקות\העונש וגם להבהיר לו בדיעבד ניסיתי למרות שאני יודע שזה לא אמור לעזור…
    אנחנו מאוד מתוסכלים מהמצב ולא יודעים מה לעשות (חוץ מלוותר על זה שיהיו שטיחים בבית)…
    מה ניתן לעשות?
    #43589
    שאריות שטיחים

    אבנר שלום רב,

    ראשית ישנן דרכים רבות למנוע מכלב אוראליות, נשכנות ומשחק עם חפצים שלכם. באופן עקרוני ברגע שכלב מכבד את הבעלים של הלהקה הוא לא ייגע בדבר השייך לו מנעל ועד שטיח. 

    רציתי לשאול האם יש לכלב צעצועים משלו? משחקי נשיכה? האם יש לו טיולים להוצאת אנרגיות עודפות ומה משך הטיול? בנוסף לא ממליץ כרגע להמשיך עם משחקי הנשיכה והמשיכה בבית, נראה כי זה גורם לו לנשכנות יתר.

    ספר לי עוד ואשמח לעזור.

    אורי מגד 
    מאלף כלבים ומומחה בטיפול התנהגותי

    Dog Leader – לדאוג לחבר הכי טוב שלך

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך