עזרה דחופה,

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #43592
    עזרה דחופה,
    שלום שמי עינב אני בת 23 גרה בירושלים בבית של ההורים, תמיד רציתי כלב ואחרי שהשתחררתי מהצבא הבאתי כלב פקינז לא גזעי מאישה מיד 2. לא ידוע במה הכלב מעורב אבל הצד הפקינזי שלו מאוד דומיננטי , כיום הוא בן עוד מעט 3 שנים ומגיל צעיר הכלב נושך ונוהם ומגרר עליי ועל כולם שלא בא לו שיגעו בו.
    זה קורה בעיקר שהוא במיטה שלו, יצא כבר כמה פעמים שהוא נשך אותי ואת שני האחים שלי וחברים שלהם.
    הנשיכות שלו לכלב קטן מאוד חמורות כי זה חתכים עמוקים והמון דם.
    אתמול בלילה הוא ישן לידי במיטה שלו על הרצפה ושמתי עליו את היד שלו שלא יקום והוא הסתובב ונשך אותי נשיכה הכי רצינית שהייתה עד כה. 
    יצא לי כבר להתייעץ עם מאלף שטען שהכלב הפקינז הוא עצבני ופשוט לא להיות סביבו כל היום, למרות שזה לא ככה כי הרבה פעמים יש לו את השקט שלו ובכל זאת הוא נוהם עלינו.
    כאשר הוא נושך לדוגמא אתמול הוא קיבל מכה על האף ואפילו יותר מזה, ולאחר מכן הכנסתי אותו לחדר כביסה (איפה שהוא ישן בדרך כלל) רק בלי המיטה שלו והוא ישן על הרצפה. 
    הוא הבין את החומרה של המעשה שלו אבל הבעיה שהוא לא לומד לקח מזה. 
    יכול להיות שהבעיה נובעת מזה שאחי הקטן בן ה13 הרבה פעמים מוותר לו ומרחם עליו ואומר לו כלב טוב למרות שאנחנו כועסים עליו, יכול להיות שהוא נושך גם בסביבת אוכל כמו שקרה כמה פעמים כי הוא יודע שהוא מקבל(פיצה ,שניצל, אוכל שלנו). אני מרגישה שעשיתי הרבה טעויות בחינוך שלו, יש לציין שהוא הכלב שלי אני משלמת עליו הכל.
    זה שהוא נושך אותי זה פגיעה רגשית כי אני חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות . אני מקווה שתוכלו לעזור לי בהקדם.
    תודה מראש
    #43593
    פקינז דומיננטי

    עינב שלום רב,

    ראשית פקינז אינו גזע תוקפן, ציינת כי הצד הפקינזי שלו מורגש מאוד. אני מניח שפינוק יתר במהלך השנים, האכלה במזון שלכם, שינה איתו בחדר השינה הם שהביאו למצב. חשוב שכל המשפחה כלהקה יצרו חזית אחידה וינהגו ברוגע, עקביות ואסרטיביות. יש להתייחס אליו כזאב, כבוגר ולא כצעצוע. לא חושב שיש סיבה לעובדה שאחיך מחזק אותו כל עוד לא מדובר בחיזוקים לאחר התנהגות שלילית שלו. 
    רציתי לשאול האם יש לו מספיק פעילות מחוץ לבית? האם הוא פוגש כלבים בבית או ברחוב? כיצד הוא נוהג לבני משפחה שמגיעים הביתה או כשאת הולכת איתו למקומות ציבוריים או לבית של אורחים? האם קודם חושף שיניים בטרם הוא תוקף או שלאחר הגרגור או הנהמה ישר נושך?

    אודה לפרטים נוספים.

    יום מקסים.

    אורי מגד 
    מאלף כלבים ומומחה בטיפול התנהגותי

    Dog Leader – לדאוג לחבר הכי טוב שלך

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך