כלב לא מחונך

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #43612
    כלב לא מחונך

    ש לי כלב פודל ננסי בן 7 חודשים מקסים שובב ואוהב אנשים וליטופים מאוד חכם עדין לא מחונך לצרכים אך יש שיפור בחודש האחרון הבעיה שלי שאתמול לקחתי אותו להסתפר זו הפעם השניה שלו, במספר הכלב זז כול הזמן לא נתן שיגעו לו ברגלים הוא תקף וחשף שיניים לספרים (היה לו שיער די ארוך והספרית לא הצליחה לסרק אותו)לכן הספרית פשוט גילחה לו את השיער לדברי הספרית הכלב לא מחונך לא מקבל פקודות לא ניתן לטפל בו הוא נושך זז מתפרע והוא מאוד דומיננטי הספרית עשתה לי שחור ואמר לי שאם אני לא אחנך אותו יהיה לי מאוד קשה לי לגדל אותו, גם בבית הוא קופץ על הספה קשה לקשור לו רצועה שיוצאים והוא מושך בטיול עד שכמעט יוצאת היד ולא נעים כך לטייל וגם בבית באוכל שאנחנו אוכלים הוא קופץ סביב השולחן, יש לי כלוב אילוף כך שלפעמים אני מכניסה אותו לכלב, שאלתי מה ניתן לעשות האם אילף יוכל לעזור גם לגבי זה שהוא ישב בשקט בזמן סירוק וטיפול ובכלל שהיה יותר נעים לנו בבית. 

    #43613
    פודל ננסי

    גלית שלום רב,

    פודל כלב אינטיליגנט, חכם ולא סתם נחשב כאחד משלושת הגזעים הנבונים ביותר. הפודל שלך כמו שאר חבריו יודע בדיוק מה הוא רוצה ויש לו דרך "יפה" להגיד זאת.
    בנוגע לתספורות ישנם ספרים רבים, ספר כלבים הנו מקצוע מורכב. לא כל אחד יודע ויכול לספר כלב, בוודאי כלב שלא אוהב שיגעו לו ברגליים.
    אגב, הרבה כלבים לא אוהבים מגע ברגליים, בזנב ועוד… ממליץ לך בחום לנסות ספר/ספרית אחרת מקצועית שתדע איך לנהוג בו.
    כל ספר הוא גם מטפל התנהגותי, הוא אמור להבין את מצב רוחו של הכלב, לדאוג לו לנוחות כדי לטפח אותו ולא להכאיב לו או להרגיז אותו במהלך הטיפול. כנראה ששלך לא כזו. גם אם הייתה אומרת לו "שב, לא לזוז" כנראה שהיה זז וחושף שיניים עם המגע שלה. 

    תוכלי למצוא עוד הרבה חומר והמלצות בנושא בדף שלי

    Dog Leader – אילוף כלבים

    בהצלחה.

    אורי מגד 
    מאלף כלבים ומומחה בטיפול התנהגותי
    Dog Leader – לדאוג לחבר הכי טוב שלך

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך