אילוף למניעת תוקפנות אצל כלבה

עמוד הבית פורומים פורום אילוף כלבים אילוף למניעת תוקפנות אצל כלבה

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • תגובות
  • #43629
    אילוף למניעת תוקפנות אצל כלבה

    שלום p7q8s

    אני מאלפת את הכלבה שלי (פוינטר מעורב עם לברדור) בת שנה וחצי שהגיעה מהרחוב לאחר אימוץ בעזרת מאלף. הבעיה המרכזית היא רכושנות ותוקפנות אגרסיבית לגבי התקרבות לאוכל שלה. המאלף המליץ כאשר היא אוכלת היא במצב ארצה וקשורה. וכאשר היא מגרגרת וחושפת שיניים לתת מכה חזקה באף . מה דעתך? האם עליי להמשיך טיפול או לא?

    #43630
    תוקפנות ורכושנות

    מעיין שלום רב,

    ראשית שמח לדעת שפנית לעזרה מקצועית בעניינך, טוב לדעת שחשוב לך לטפל בבעיה. בנוגע לשיטת האילוף בה נוקט המאלף שלך. מבחינה בריאותית קודם כל כדאי מאוד שתפסיק לאכול בשכיבה כשהיא קשורה מהרצפה. רציתי לדעת מה ההיגיון מאחורי דרך הטיפול של המאלף, מדוע אתם נוקטים בגישה זו?

    מספר שאלות שאשמח לקבל תשובות עליהן: מתי לראשונה חווית תוקפנות או רכושנות מצידה, האם יש גם רכושנות לעצמות או צעצועים? האם היא תוקפנית לאנשים, כלבים, חתולים? כל דבר שמעלה את התוקפנות. 

    מבחינה בריאותית חשוב שתפסיקי בהקדם להשכיב אותה ולקשור אותה בזמן האכלה. אין בעיה לקשור אותה אך שכיבה יכולה לגרום לנזק בריאותי. היא צריכה לאכול כשהיא עומדת אם מול קערה שמונחת על הרצפה, מומלץ שהקערה תהיה מוגבהת מעט מהרצפה. 

    אשמח לקבל תשובות ולעזור לך בהקדם.

    אוריי מגד
    מאלף כלבים ומומחה בטיפול התהנגותי
    Dog Leader לדאוג לחבר הכי טוב שלך

    #43631
    המשך תגובה

    הכלבה אצלי 4 חודשים. התוקפנות הגיעה בהדרגה ולאחר בערך חודש. היא באה לידי ביטוי בעיקר כלפי חתולים וציפורים אך למצב של אף נשיכה כלפי ילדים, התקרבות לאוכל וצעצועים מסוימים.

    מטרת המאלף היא לגרום לה להבין שהגרגור לא יועיל ואני לידה כשהיא אוכלת ולא לוקחת לה מהאוכל. למען בטיחותי היא קשורה ברצועה צרה. והשכיבה היא עמ שהיא תיהיה במצב כניעה . אם היא עומדת והאוכל גבוה יותר זה בלתי אפשרי להתקרב אליה. 

    ממה נובע הסיכון הבריאותי בהאכלה במצב זה? 

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך