גורת כלבים נושכת הכל

עמוד הבית פורומים פורום אילוף כלבים גורת כלבים נושכת הכל

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #44113
    גורת כלבים נושכת הכל

    שלום, לפני כשבוע וחצי קיבלתי שיצו גורה. הכלבה בת כחודשיים ושבועיים בערך, רכשנו לה גדר גורים שבתוכה יש את צעצועים, מיטה וכו׳, בלילות הראשונים הכלבה יללה אך לאט לאט נרגעה. אני מעוניינת להתחיל להרגיל את הכלבה לצרכים, אך מכיוון שהכלבה לא חוסנה באופן מלא אני לא יכולה להוציא אותה עדיין, את הפדים המיוחדים לצרכים היא אוכלת, והוטרינר אמר לנו שעקב בעיה רפואית להמנע מחטיפים/שינוי בתזונה. אני חוששת שיהיה מאוחר מדיי לחנכה לצרכים כשכבר יהיה אפשר להוציאה לטיולים. בנוסף, הגורה מאוד נושכת אותנו, למרות כל צעצועי הנשיכה שקנינו לה. כשהכלבה משוחררת ולא בגדר זה בלתי אפשרי ללכת ליידה כיוון שרצה לכיוון הרגליים ונושכת. אני ובן זוגי סטודנטים ואין ביכולתינו לפנות למאלף. תודה.

    #44114
    היי רונה

    אני סטודנט בעצמי, ומבין ללבכם. 
    יחד עם זאת, תהליך טוב יגרור שיפור משמעותי באיכות החיים שלכם ושל הגורה, וגם ילמד אתכם לא מעט על עצמכם 😉 

    הרגלה לצרכים ניתן בכל גיל , אך יפה שעה אחת קודם. ולמרות המלצות הוטרינר, אשר בריאותו הפיסית של הכלב לנגד עיניו, כמאלף ומטפל התנהגותי, רווחתו הנפשית של הכלב לנגד עיניי, ואמליץ על חשיפה מבוקרת, תוך המנעות מאזורים בהם יש צרכים של כלבים אחרים.
    בעניין הנשיכות, הצעצועים אמורים לבוא כהכוונה וכמשחק משותף. נסו להעלים אותם במהלך היום, ומדי פעם להוציאם ולהתחיל משחק בו היא נושכת את הצעצועים, ותנו לה לנצח, תוך החלפה של הצעצועים מדי פעם.

    וזכרו, זז זה שווה! לכן אם פשוט תלכו ממנה, היא נדלקת על הרגליים ונושכת אותן. תראו לה את התחליף הראוי (הצעצועים) ושבחו אותה על ההתנהגות הנכונה (נשיכתם של הצעצועים)

    בהצלחה!

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך