כלב בוגר שנושך

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #44383
    כלב בוגר שנושך

    » »
    פורום אילוף כלבים
    חפש בפורום

    הכלב שלכם עושה צרכים בבית, לא נשמע להוראותכם ולועס כל מה שבא בדרכו? פתרונות לבעיות אלו ולעוד רבות אחרות תוכלו למצוא כאן.
    ניר שדה, מנהל פורום אילוף כלביםמנהל הפורום: ניר שדה, מאלף כלבים קבוצתי

    ניר שדה עוסק באילוף פרטי ובקבוצות ומתמחה באילוף כלבים מכל הסוגים ובכל הגילאים. ניר הינו מאלף מוסמך בעל ניסיון בהתמחויות רבות, ביניהן ניתוב התנהגות דרך משחקים וכלים ייעודיים לבעיות נפוצות אצל הכלבים.

    שלום רב,
    הבאתי לפני כמה ימים מלטז ננסי בן שנתיים וחצי מתוך מטרה טהורה לגדל אותו בבית עם הילדים (בני 8,4). אין לי שום מטרת רווח. הכלב נמסר בעלות לא מבוטלת מהסיבה שהבעלים שלו לא הצליח לזווג אותו. הכלב חמוד, שקט ומראה סימני התאקלמות בסך הכל טובים. דבר אחד מטריד אותי, כאשר נוגעים בו מאחור מבלי שהוא רואה מי נוגע בו הוא נושך. כמובן שהראיתי לו שזה לא מקובל על ידי נזיפה ועשיתי חוויה מתקנת לו ולילד לאחר כשעה, נתתי לילד להאכיל האותו וחיזקתי את הכלב כשהיה עדין. אשמח לדעת מה עליי לעשות כדי להכחיד את ההתנהגות הזו שלו מכיוון שכרגע אני מפחדת להשאיר את הילד לידו ללא השגחה ורוצה שיהיה להם קשר טוב. חשוב לציין שגידלנו כלבת פודל 8 שנים בבית שלנו עד לפני כמה חודשים כשנפטרה. אז יש לנו ניסיון והמון סבלנות. אשמח להכוונה, תודה מראש.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך